הקמת מגדלים מלווה תמיד בבניה תת קרקעית לעומק לצורך יצירת מספר קומות חניה תת קרקעית. הביסוס נושא עומסים של מספר אלפי טון לעמוד ולכן השיטת המקובלות הן אלמנטים וכלונסאות בנטוניט, רפסודה משולבת כלונסאות ולעיתים רפסודה בלבד. קירות הדיפון נעשים בשיטת הסלארי כאשר כל אלמנט מחובר לשכניו בשיטת שקע-תקע על מנת ליצור קיר היקפי אטום למים. נשיאת הכוחות האופקיים נעשית באמצעות עוגני קרקע זמניים או קורות פלדה מצד לצד (struts).
- תל אביב- אחד העם 22 אקרו נדלן
- תל אביב- ארלוזורוב חברת דן
- תל אביב- אחוזת בית הבורסה לניירות ערך
- תל אביב- מגדלי YOO
- תל אביב- רוטשילד 1 מגדל אפריקה ישראל ומגדל הפניקס
- תל אביב- רחוב עין זיתים מגדל מגורים
- ר"ג- ז'בוטינסקי-מגדל מנורה מבטחים
- ר"ג-מתחם הבורסה – מגדל ספיר
- ר"ג- מלון לאונרדו
- ר"ג ז'בוטינסקי 105
- ראשון לציון קרית האומנים מגדלי דוניץ
- אילת מלון מג'יק פאלס (שרבט)
- אילת מלון גלי אילת
- אילת מלון רויאל גרדנס
- אילת מלון u suits
- אילת מלון ים סוף
- אילת מלון דן
- אילת מלון מלכת שבא
- אילת מלון הרודס
- חוף כורסי בכנרת – מלון אורכידאה
- ירושלים מגדל האשפוז החדש הדסה